slutspurten

om en och en halv dag är jag London-bo. på riktigt. kan fortfarande inte fatta det. kanske lika bra, annars hade jag väl varit ett nervvrak. så här in the final countdown har jag försökt umgås så mycket som mögligt med nära och kära. i lördags for jag ner till Lund och umgicks med Linnéa och Charlotte. men innan dess hade jag traskat runt i ridhuset i Vinslöv med Olivia när hon hade ridlektion. tösabiten var så duktig så. väl i Lund så tog vi och åt pizza på Italia och spelade TP hemma hos Lotten. och diskusiterade gamla minnen från back in the old days. det var kul! i söndags körde jag hem till Ignaberga igen då halva familjen Nevhage kom och åt pannkakor hos oss. gott! i måndags fick Bettan jobba igen då jag begav mig till Halmstad. lunchade en riktigt god mezzaluna på Roberts med Louise och Ted. sen tog vi en runda på stan och en kaffefika på Skånskan. riktigt mysigt fik! sen så mötte jag upp KP på stan, vi åkte och handlade lite dött djur som vi sedan åkte ut och eldade i regnstormen. vi hade vindskydd naturligtvis så det var inte så illa som det låter. det var faktiskt redit möjsigt att grilla i mörkret och regnet. jag klarade till och med att starta elden UTAN tändstickor höhö! vettitusan vart denna dagen tog vägen, har bara ätit pizza hemma hos min kära broder med familj. göött! imorgon är det le grand finale. hur ska detta gå?
ps. har dessutom varit ute och sprungit 8 km om dagen sedan i onsdags. en fet klapp på axeln till mig själv alltså. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0