shulululu

ca 10 kg har lyfts från mina axlar då jag nu har skickat in de sista papperna. giitt! nu är det bara den olidliga väntetiden kvar också. annars då? jodå, denna veckan har gott förebannat fort. i måndags var jag och lunchade med Linnéa på Café & Le, fixade lite i lägisen och inför London, sen cyklade jag till L&K och bakade chokladbollar och spelade gin rummy. mycket gemytligt! i tisdags var jag och klippte mig på Skult. fick en jättebra frisör som fixade till håret mye bra, men som fuckade up min lugg totalt. har haft den uppsatt konstant sedan dess eftersom det blev en pottfrille-lugg. den är FRUKTANSVÄRD! myh. sen så var tiden kommen; dags att flytta ut ur lägenheten. lite vemodigt faktiskt. lööv min lägis, men å andra sidan ska det ju bli så galet roligt att åka till London! igår fräste jag iväg till Halmstad en sväng. tragga en massa, laga lite mat, åka och köpa världens godaste glass och äta den i bilen för att det PISSADE regn, bowla lite, fika och gå på stan lite, spela lite kort och alfapet, kolla på en massa komedi och lyssna på musik. en heldag helt enkelt. sen idag var det kaffepaus med besök i flera timmar innan jag åkte hem och tog en runda med voffarna och fixade det sista pappersarbetet.
bara två veckor kvar nu! iiiihh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0