hmpf

hos mig har det varit minst sagt dött sedan sist. varit hos tandläkaren och fixat till Folktandvårdens inkompetenta drummlars felsteg; ÄNTLIGEN har jag lagning i det borrade hålet. har passat Lucas en sväng. varit på förfest hos Andy & Linn med efterföljande spatsering till T-baren. mina följeslagare verkade vara ljummet underhållna, men jisses vad jag hade roligt! har kaffefikat på House of Bagels. haft middagsbesök av bror med familj och busat med småttingarna. gått en runda på stan. kollat igenom lite packning. kollat på Disney-filmer. promenixat med voffarna. fa-an vad uttråkad man kan vara då. och satiken vad jag har haft ont i ryggen sista tiden. inte ens tabletter hjälper. hade kunnat sälja ryggfan billigt på blocket alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0