valle-ball

japp, valle var ball igår också! kvallevalle var lungt för min del. eller ja, i den bemärkelsen att jag inte festade. men annars var det donandes non-stop. ställa klockan för att plugga och lämna in arbete, hovslagare, rida, handla, städa och till sista chillaxa lite i parken på kvällen med kubb och sparka boll. alldeles lagom.
dopparedagen, såg väl ut som de flesta andras. började med groggefrulle hemma hos mi på gräsmattan med kära vänner. supergodt. sen promenixade vi bort till parken och hängde i några timmar. åkte lite karuseller, sjöng lite, spelade lite drickspel och konverserade med människor från både när och fjärran. så gemytligt väder också! sen traskade vi tillbaka hem till mi och kékade lite pirre. jag fick MED lök och sås på min, jag ska ju ha UTAN! där höll resten av dagen på att gå i tusen bitar. men efter lite slummer så var det bortglömt och humöret var maxat för ytterligare snaps och drickspel. därefter körde vi en lite avvikare, vi dissade parantesen till förmån för Hallands. det var ju såå saaatans kul förra året! det var roligt i år också, fast lite mindre folk tyvärr. men å andra sidan tror jag inte det hade gått att toppa förra årets fest där, det var sinnes. alltsomallt: skitbra valle igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0