nostalgia

igår var jag med tjajorna på nostalgi på helsingcrona. jag hade helt sinnessjukt roligt! ypperlig förferre hemma hos Kaja som verkligen peppade och laddade inför kvällens uppgift. jadå, vi ägde 90-talsdansgolvet ännu en (sista?) gång! och denna var det en bra DJ som levererade leverans efter leverans. jag blir helt nojig nu, var detta sista gången jag var på nation? sista gången jag var på mitt älskade nostalgi på helsingcrona? va? vaa? tiden går för fort! jag har ju typ hunnit med 10% av allt jag sagt att jag ska göra här. myyh mitt sentimentala hjärta bankar.

kan.. inte.. sitta.. STIIILL!!
.
idag har det väl också varit någon form av nostalgi, har varit funkis på tävlingarna i Stävie idag. där red jag en av mina bästa ritter ever, min andra felfria 140 med Ploppen. ahh those were the days. för övrigt var det nog min tråkigaste funkisdag. alla de jag "jobbade" med på banan måste varit under 15. jefla flams och trams och no action. tog ju för fan två och en halv eller tre timmar att bygga om banan till imorgon! helfvete.
Elin flyyyger! Inte dåliga bakben på den hästen heller.
.
kan inte fatta att jag fortfarande är vaken efter att ha sovit max 5 timmar. känns ju så mycket som söndag idag. Linnéa spatserade hit och vi grillade litta. jag kirrade värsta bästa glöden! sällskapet bredvid frågade till och med om de fick ta över min glöd, för den var ju bara så bra! haha (måste ju vara nöjd eftersom egentligen inte vet hur man gör).
.
nejmen jag skulle kunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0