hufvudstaden

jaa i fredags gasade jag med pappi och syster till Stockholm. var såå exalterad att jag äntligen skulle få träffa min Poppe igen att jag inte kunde sova. jaja jag bölade ju när jag fick gosa med honom. och jag kunde inte sluta le när jag red honom, det var så härligt! han var så fin. hoppade några skutt och galopperade en sväng i skogen. han må vara 16 år, men han är fortfarande 5 i huvudet. hjärta hjärta hjärtat.
andra high lights var 1. Fem Små Hus i Gamla stan. sjukt mysig restaurang i medieval style och det godaste köttet jag någonsin ätit. jag ville aldrig bli mätt! så det stället är verkligen att rekommendera om man är i trakterna. 2. hotellfrukosten på Radisson! varför måste man bli mätt? 3. ångbåten till Vaxholm. så fin båt och en fin tur i Sthlms vatten. 4. Gröna Lund. åkte de två värsta karusellerna (Tilt och Insane). Tilt är som Fritt Fall. 100 meter upp i luften skulle man och sen lutar dom fram stolarna innan de släpper. jag är glad att maskinen inte laggade när vi åkte. Insane var däremot bara skitrolig. 5. heliumballonger. på Grönan köpte vi ballonger att leka med. shit vad roligt det var! 6. Drottningholm. sjukt fint. och pampigt. 7. fint umgänge utöver de vanliga.
.
om mindre än tre veckor åker jag upp igen. aj cännått väjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0