god morgon?

inte nog med att jag bor i en lägenhet som är ungefär lika ljudisolerad som ett tält. jag kan ju liksom höra hur grannens telefon vibrerar ibland. och fyra minuter över åtta bestämde de sig för att börja borra i väggarna. jag vill bara gråta. har ju sovit lika bra som en ettrig chihuahua på amfetamin inatt. buhuhu.
.
igår var jag och kollade lite på tävlingarna igen. jag blir så förebannat sugen själv! jag skulle verkligen önska fler timmar på dygnet. och lite fler slantar i fickan. precis samma önskningar som alla andra dårå! jaja. sen tog jag en liten svängom till Skegrie i Trelleborg och checkade läget lite. ser lovande ut. även lite häng på ballen i ett försök att fixa till den fruktansvärda bonnabrännan jag fått efter min funkisdagi lördags. förgäves. sen hade Pappi vägarna förbi och vi begav oss till Italia för att äta en bit. så gott! vitlöksbröd med rostad röd paprika och mozzarella. pancettalindad och örtfylld majskyckling med sås på ostronskivling och soltorkade tomater med grönsaks- och parmesanrisotto. mm mmm mm mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0