galajj

i helgen var det naturligtvis en massa kalas! i torsdags for jag och frugan upp till Norra Fäladen och festade till det i en korridor. det var kul, och det hade varit ännu kuligare om inte väärldens drygaste kille befunnit sig på plats. tror aldrig jag velat slå någon så mycket efter så kort tid. tur man har någon form av själbehärskning. aja, sen under nattens gång fyllde jag ju år! hela 23 bast. 00.40 sprang Pnilla ut och hämtade mycket finfina presenter ti mi. jag blev så klad!
under min självaste födelsedag ägnade jag mest tid i stallet faktiskt, och "pluggandes" i soffan. men sen på kvällen så gick alla tjejerna från stallet ut och åt på Stortorget. så satans gemytligt och så satans god kycklingburgare! sen fortsatte vi till Myntha där vi testade en massa drinkar och gungade till gungmusik. ae, det var en riktig helkväll som avslutades med champagne-helrör.
sen var det bara att stiga upp med tuppen så jag hann pyssla om min soeta hest innan det bar iväg till Österlen för kalas för mig och min kära morfar som också fyllde år. galet fina vyer, oslagbar lax, och smarrig tårta(!). passade på att ratta lite tralla också. kvällen nalkades och då var det dags för lite födelsedagsfist. hade över ett fint gäng till min lilla hydda där vi spelade ring of fire och skrattade en massa. måste säga att jag hade förbannat roligt! sen traskade majoriteten av oss till ÖGs för att braka loss ordentligt. ÖGs är bra skit.
vid halv tre avlägsnade jag mig, för det skulle ju tävlas tidigt på möra, klockan 7 skulle jag vara i stallet, klockan 8 skulle vi vara på tävlingen. jag råkade dra över några minuter, men allt gick bra och tävlingen kunde inte gått bättre för varken mig eller min kåmpis Maja. hon gjorde typ sin bästa runda ever och var felfri med ett ynka tidsfel, och jag blev som sagt 3:a i 110 och vann 115. när jag kom hem från stallet var jag tröttare än tröttast. tre utekvällar på raken. + kalas. + tävling. shit, det märks att man inte är 22 längre! ;P
.
EN SÅ BRA HELG! trots att ingen kom ihåg att gratta mig på min namnsdag. haha!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

skit också. fast du glömde att gratta på min, så det är ju kvitt!

2011-05-18 @ 17:26:10
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0