3 av 4

har ju gjort världens tabbe. när jag lämnat in arbetet igår tänkte jag att var fri att fixa lite ärenden och trimma min snela hest, men när jag ska ta hörlurarna som ligger på min öppna kalender ser jag i all hast att TENTAN REDAN HAR BÖRJAT! japp. hejdå tentaplugg liksom. och den andra tentan var inte på söndag, nej den var idag. hejdå tentaplugg på den också. så nu är den ena skriven och den andra varar i några dagar så jag har iaf chans att skriva någorlunda utförliga svar på den iaf. men oj OJ vad den jag just skrev gick dåligt. jag skakade av stress och nerver genom hela skiten. ska jag nu för första gången i mitt liv kugga en tenta? nu innan sommarlovet? nu innan kandidatexamen? nu?! hoppas för livet att jag får G. piss bara att min sämsta fråga var den man kunde få minus på.. JAJA nu ska jag bara ta och finisha den sista tentan också! men först ska jag till stallet och rensa skallen. det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0