va tusan

min otur vill verkligen inte ta slut. träning ikväll var det ja, taggad till tusen för att på söndag är ju min första tävling på eevigheter, men SJÄLVKLART så ska biljäveln inte starta. alltså snart får jag fan ta mig börja terapi för att kunna hantera all denna skit. när ska det ta slut liksom?! är det nån form av karma som ger igen? inte tusan kan jag komma på vad så-in-i-gatan-ont jag har gjort någon för att förtjäna allt detta. förutom att ha tagit död på en obetydlig fisk dårå.. och nu får min stackars bejb stå i en omockad box inatt. myyh. fast ja, det är inte bara negativt. nu slipper jag bli helt fruktansvärt irriterade på mina värdelösa hönsskitar till träningskamrater. har.inte.tålamod.
istället har jag pluggat litta och researchat masterutbildningar. snart är det ju dags för det också. självklart görs detta med lite magnifik musik in the background. varvar mycket pixies och gorillaz nuförtiden. och självklart mumford&sons som vanligt.
Ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0