supergodt

ursäkta mig, men jag måste kommentera vädret. huuur underbart var det inte idag? va? strålande sol som faktiskt värmde lite. kvittrande fåglar och vintergäck som sätter lite färg på gråblasket. och så såg jag videkissar när jag red ut! det var bara att konstatera att våren verkligen är här. jag vår tvungen att stanna Sparrow och bara titta på solnedgången, och bara ta in allt. det var så bra. idag har jag dessutom tvungen att ta en runda på stan, kunde inte förmå mig att sitta inne. det var nog den första turen till stan på typ en månad? lite udda iom att jag bor typ 500 meter därifrån...
nu vill jag bara att det ska bli imorgon. och sen nästa helg. och sen helgen efter den. och speciellt helgen efter den.
nu måste jag bli färdig med arbetet! att det ska vara så jävla svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0