ja, vi vet, det är vårväder

precis som att man själv inte skulle märka av att det är ljuvligt väder ute så måste i princip alla berätta det för en på facebook. alltså, VI SER DET! på sista tiden har jag många gånger funderat på att bojkotta facebook endast på grund av folks så fruktansvärt ointressanta och störiga statusar. "jobba 15-21, sen sova" JAHA OCH?! INTRESSANT INFORMATION?! "promenera i solskenet" DU OCH ALLA ANDRA DÅ ELLER?! "prinsessan ligger och sover <3" INGEN BRYR SIG OM DIN FULA UNGE! DET ENDA DU GÖR ÄR ATT PÅMINNA MIG OM ATT INTE BLI EN SÅ STÖRIG FÖRÄLDER SOM DU! "jag har världens bästa pojk-/flickvän!!!!!!!!!!!" ISTÄLLET FÖR ATT SKRIVA DET PÅ FACEBOOK KAN DU VÄL SÄGA DET TILL DIN RESPEKTIVE SÅ ATT NI I ALLA FALL HAR NÅGOT SOM ÄR PRIVAT OCH INTE BJUDER IN ALLA ANDRA TILL ERA INTIMA STUNDER I SOFFAN! OCH SLUTA ANVÄNDA FLERA UTROPSTECKEN FÖR HÄLVÄTÄÄ!
åh, nu känns det bra. kanske jag har som har problem som blir irriterad? äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0