duktig flicka

tävling idag dårå. i eslövs nya stora, fina ridhus. mycket tjusigt får jag säga! och det gick la bra, blev 4:a i första och 3:a i andra. i första klassen var där runt femtio startande, och när jag ridit kom jag ut med ledartiden och det remainade så genom hela klassen. när där var fem ryttare kvar tänkte jag, att nu får jag spatsera ut och ta ut hästen till prisutdelningen. men JAJA, så fort jag satt foten utanför ridhuset var där tre ryttare på raken som gick in och tog över ledarplatsen! faen ussu, där fick jag nöja mig med en fjärdeplacering. andra klassen gick bra. hade inte tänkt rida på tid, utan ville bara vara felfri för hon kände lite matt på uppvärmningen. men hej och hå, där kom jag visst in på en tredjeplats! trots att jag efter första hindret i omhoppningen glömde banan och förlorade en hiskilens massa tid. bra dag med umgänge med morsan också! GOTT!

Kommentarer
Postat av: Skoguiden

Var gärna med i min tävling: http://skoguiden.nu/2011/03/21/tavla-med-skoguiden

2011-03-21 @ 12:59:44
URL: http://skoguiden.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0