splendid

idag har vart en så tusan bra dag. har haft det schiijtbra på jobbet! för det första var det gött med lite sovmorgon, började inte förrän kl 9. och idag har jag fått en massa att göra. jag har fått i uppdrag att gå igenom en massa avtal och dokument i en hop pärmar, ska ta och slänga ut det gamla och scanna in det nya. sen så har jag fått skriva ett tilläggsavtal, jag har varit med och skrivit tre tilläggsprospekt, och haft mailkorrespondens med två kunder. det är kul att faktiskt ha riktiga arbetsuppgifter! jag trivs verkligen som fisken i vattnet. så himla schyssta kollegor! idag vart jag med Mikael och Mikael på en kaffe efter lunchen ut i det fina vädret vid NK. sen gick jag en liten shoppingrunda i Vällingby. den blev dock lite försenad eftersom jag satt en halvtimme övertid utan att ens märka det. och nu är jag nästan precis hemkommen, tagit en dusch och sitter nerkrupen i soffan och ska glutta lite på TV innan läggdags. shit vad jag trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0