sommarfest

dog trötthetsdöden. är såå trött! igår var det sommarfest med SEB Legal dirre efter kneget. jag hade blivit utplacerad i Björn Borg-laget, så vi hade "klätt ut" oss i pikétröjor och svettband. spexigt(?) alla lag tog en promenix genom stan till en pub där det bjöds på lite förfriskning. sen åkte vi ut till Max i Täby som hade sommarefesten, där det var tipsrunda, rebuslösande och lite andra lekar inspirerade av Mästarnas Mästare. jag var ju peppad till tusen och hade siktet inställt på vinst, men tji fick jag för vårt lag hamnade på sjätte och sistaplats. sen bjöds det på stor buffé ute i det fina vädret, väldigt fint. och så lite kaffe och kaka med avec också naturligtvis. mot kvällningen blev det lite kyligt och fruktansvärt myggigt så det var inte så många kvar till minglet sen. men vi var några modiga själar som stod ut och sen tog taxi in till stan för lite utgång. nåt ställe på Nybrogatan blev det. väldigt packat (på en torsdag(?)). det var väldans kul, David från på besök från London måste köpt in minst 20 glas vin och 20 flaskor öl till en crowd på typ 10 pers. vid tre konstaterade vi att "det är jobbedag imorgon", så klungan skingrades. dock hade jag inte en möjlighet att ta mig hem, men som tur är har man väldigt schyssta kollegor som erbjuder soffor! i säng halv fyra och upp klockan sju för att jobba hela dagen! jag är väldigt nöjd med att jag inte deckade. blev bjuden på pizza av Micke och Anders på lunchen idag, efter den var matkoman ett faktum. annars har jag de senaste dagarna fått sitta med på några möten, amenda lite avtal och EMTN:s, hjälpa till med panter i ett förvärv och lite annat smått och gott. schitkul! kan inte fatta att det redan gått en vecka! bara fyra kvar ju.. myyh:( ah nu är det svårt för ögonlocken att trotsa gravitationslagen. men tänkte att jag skulle bege mig till Solna över helgen om en stund. ska bli trevligt.
hej hej.
känner att jag får ta och hugga tag i kameran och leverera lite bilder här. ska försöka bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Fia! Låter ju asball! Jag är supernyfiken!!! Kommer du tll anders på midsommar? Gör det! Vore kul att tjöta loss o dricka drinkar ihop :) PUSS

2011-06-20 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0