happi

jag kan nog ta och säga att jag är lycklig. det är fint.
det har i alla fall hänt en massa sköj sen det senaste inlägget! har bara inte haft tid att blogga på sista tiden.
exempelvis har vi inflyttningsfesten hos Emilia här i Stockholm. det var så nice att snacka med en fellow-skåning från hemmatrakterna! sen har jag hängt lite i Solna, gått och promenixat längs vattnet och kurat ihop inomhus när det varit oväder. och shit vad det har varit oväder! har även smuttat på lite grogg och whiskey nånstans på Medis. har bjudits på galet god bakis-lunch-pizza av min kära kollega the Ball nånstans längst upp på Regeringsgatan. ätit frukost innan jobbet med mitt lilla jobbgäng på ett härligt fik på Nybrogatan. lunchpromenixat och lunchat i solen i Kungan. varit på Foo Fighters-konsert på Stadion med mina kära vänner hemifrån. ätit en smarrig italiensk lunch med the Ball på en liten restaurang i närheten av kneget. flugit till Ängeholm för att hälsa på och fira midsommar med de härligaste människorna på denna jord. det var så himla ärligt att komma hem; när planet landar strömmar Hasse Andersson ut genom högtalarna på planet, när jag ska kliva ur möts jag av doften av gödsel och när jag går in på flygplatsen för att hämta mitt bagage blir jag tilldelad en kartong nypäror! jag kände mig så hemma och så själaglad haha! sen firades midsommar på Höja Gård. jag trodde inte det gick att toppa midsommarn förra året, men det gick tydligen. trots halvsjaskigt väder! och nu har jag varit och ätit mig tjock på carbonara hos pappsen och lillsyrsan. utöver allt detta finfina har jag fått VG på sista kursen och kommit in på Queen Mary i London (mitt förstahandsval)! kan inte fatta att jag flyttar till London om två månader?! imorgon bitti åker jag upp till Sthlm igen. det ska bli fint att gå till jobbet igen på måndag. sitta och sköja lite, skriva lite avtal, gå på lite möten, signera lite papper, valva lite och hantera DS-boxen. det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0