4 av 4

idag har jag lämnat in sista tentan! Iiiih, jag har SOMMARLOV! kan du fatta det? nää inte jag heller! denna tentan tyckte jag kändes bra, så antagligen kommer inte resultatet bli så bra.. ? jag är ju inte så bra på det där med att förutse betygen tydligen.
WUUUUOOOOWUUOO PARTY HELA VECKAN! :D gladare tjaj får du leta efter!
just det, var i Karlskrona igår och besökte de sjuka pojkarna. ett fett oväntat återseende under det besöket kan jag ju säga! hur liten får världen vara? såg för nån vecka sen att jag läser samma kurs som en av mina gamla lärare från 6-7:an. otippat! åter till ämnet så var det ett möje möje lyckat besök och jag kunde inte varit nöjdare!
slutsats: LIVET ÄR GOTT ATT LEVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0