vecka nr 3

liksom de andra veckorna här i Sthlm, så har även denna gått fruktansvärt fort. för fort! jobbet har varit kul och hektiskt. i torsdags fick jag faktiskt vara med på closing! det var spännande. och så gjorde jag bort mig för CEO-staben. de var kul. kan inte riktigt förstå hur de vågar överlåta så pass mycket ansvar på lilla mig. imorgon ska jag gå signingrunda. på tisdag ska jag ha ett möte SJÄLV! och det känns konstigt när receptionen ringer mig för attjag har fått post. men fasen vad kul det är!
i veckan har det ju varit snuskigt fint väder, vilket jag inte fått ta del av. endast i den utsträckning vi tar en paus och tar en fikapaus uppe på terassen och blickar ut över Sthlm i solskenet. det är lagom kul att sitta på kontoret när alla andra hänger på stranden. jag är glad för er skull, men skulle kunna vara utan de somriga mmsen på arbetstid. och sen när det väl blev helg så gick solen i moln. såå typsikt!
i tisdags fyllde min sambo år, så jag gick upp i tid för att hinna sjunga och "överraska" henne. just denna dag skulle hon vakna en timme tidigare än vanligt och jag hann inte förbereda mig. myh.. ett alternativt firande om man säger så. sen efter jobbet var det mat och bubbar hos hennes mamma i Barkaby. sinnessjukt varmt! men gott med grillad oxfilé. därefter kom det hit några kompisar och vi satt uppe och snackade och drack persikodrinkar. gott! och i torsdags var det fest hemma hos Mina. ungdomsgården på jobbet pallrade sig iväg och käkade galet god och dyr mat på Storstaden vid Odenplan. halva månadspengen försvann, men kändes inte som att det var läge att föreslå McDonalds liksom.. sen var det häng på Minas balkong i solnedgången. galet fint och trevligt!
i fredags fick jag finbesök av Linnéa! härligt att se hennes nuna igen. och tragga med nån från back in the days. vi bodde på hotell Micro vid Tegnérslunden, vilket var bättre än förväntat. vi gick ut och åt italienskt, traskade runt i solnedgången, åt lite glass, shoppade, myste, traggade med italienare, gick ut en sväng till Kåken, och så har vi besökt Fotografiska som visade väldigt bra utställningar.
jag hade en toppenvecka som avslutades med en toppenhelg. återigen kan jag inte vara annat än nöjd.
riktigt imponerande fotografier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0