the uppdatering de uge

förra veckan var förhållandevis lugn får jag nog säga. i måndag hade vi besök av Paulines gamla roomies från Uppsala, så då blev det middag och blåbärspaj och tragg way passed bedtime. i tisdags flyttade vi ut till solsida på Ekerö: NICE! lugnet, naturen, space, utsikten, och grillen och poolen förstås. helt sjukt egentligen vad det lilla kan göra; när jag gick till bussen var jag på så mycket bättre humör bara för att det var så fint och stillsamt. helt annan femma att vakna till grå betong och bilar. där bodde jag iaf till torsdag. sen flyttade jag tillbaka till Hässelby för att packa om väskan till Skauneland. efter en sketagod glass med The Ball i Gallerian tog jag tåget him. SJ var ju naturligtvis försenat så det var ett par dryga och obekväma timmar i jubbekläderna. sen under lördagen var jag inne en sväng i K-stad och promenixade, kekade och fikade litta. dock missade jag att köpa heliumballongerna som jag planerat halva dan. därefter var det stort kalas på Nygård för att fira Hans 60-årsdag! kul att träffa kussarna från Schweiz och njuta av god mat i fint väder. sen åkte jag vidare en sväng till Halmstad. söndagen bestod endast av transport, åkte från Halmstad 09.00 var framme i lägenheten i Sthlm 18.00. gjorde endast ett litet pitstop i Hässleholm för att luncha med mammsen och Nisse. busy woman, men tusan vad det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0