hey ho

denna veckan har varit bra. inte den bästa, men bra. det har inte hänt så mycket faktiskt. jag och Pauline har bott ute på Ekerö hela veckan, vilket är sjukt gött. dock hinner jag aldrig hem innan solen är på väg ner bakom de höga träden, så nån sol får min hud aldrig känna på. jobbet har varit helt ok, har börjat fixa med valvningen nu. blir lite smått frustrerad dock, eftersom den föregående personen som hade hand om valvningen verkar ha varit helt jäkla inkompetent. jag måste liksom börja om från scratch för att något överhuvudtaget ska stämma. aja! sen har det inte varit så kul heller att de sätter AC:n så satans kallt bara för att det är sol ute, jag sitter och fryser som en gnu om dagarna. så det dåliga vädret är välkommet för min del! det har varit ganska lugnt med festligheterna också. lite AW på Spymlan i onsdags var det. väldigt mysigt och trevligt faktiskt. sen när vi skulle ta och stoppa i oss nåt litet i magen stötte jag på Svennis på stureplan. jag trodde han skulle vara längre, han var typ 10 cm kortare än mig. i torsdags bjöds det på champagne och finchoklad nere på legal för att Simon fått godkännt på sin uppsats, najs! och igår vart det lite poolparty och grillning här i huset, men det var ganska kallt på kvällningen tyvärr. och idag har jag haft sovmorgon! den första på 5 veckor! kunde inte sova längre till 8, men det som räknas är att jag iaf hade möjligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0