nu är det så här va

nu är jag inne på slutspurten med uppsatsen. har varit nere i Lund och pratat med Henrik om vad som måste fixas till, det var ganska mycket trots allt. det känns bra att det bara är fyra dagar till den ska vara FINITO! jag ser dock inte fram emot opponeringen, för jag vettifasen hur jag ska kunna försvara den. de ställer alltid så svåra frågor på opponeringarna. myh. annars då? joo, mamma och nisse har flyttat till Dublin för en vecka så jag är hemma och passar huset och djuren. väldigt skönt faktiskt med lite egentid efter att ha varit omringad hela julen. de här två första veckorna på året är ju mina så kallade 'helvetesveckor' för jag tycker de är såååå tråkiga! bara dötid och väntan på att det nya året ska komma igång. men i år har det ändå gått bra, jag pular med det ena och det andra. har varit och ätit middag och busat med småglinen på västergatan. varit inne i stan och umgåtts med vännerna. firat mamma. och mest pluggat förstås..
för övrigt så är jag bara helt sinnessjukt taggad på detta året! I CANNOT WAIT! massa kul massa kul.
jisses vad det snöar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0