lööv

hm, vet inte vart helgen tagit vägen. har inte gjort nåt, men ändå varit sysselsatt. fick kila nordost för att meka med pärlan. hon behövde få ett rejält ansiktslyft innan hon ska inspekteras imorgon igen. men först måste jag upp KVART I SJU imorgon för att köra henne till kirurgen. kan ta mig tusan inte minnas sist jag gick upp så tidigt.
vad har mer hänt? har mest knytit band med blodsbanden i helgen. freitag spenderades med moshan och nisse i soffan. eller ja, får ju inte glömma Ebba och Agnes. när jag är hemma blir jag och Ebba en och samma existens; Sophebba. hon är min ägare.
ätit middag hos pappsen och kollat på handbollen har jag också gjort. så syyykt spännande, och tusan vad bra gjort! speciellt idag! jag menar med alla de utvisningar de fick och de där gigantiska kroaterna. inte pjåkigt alltså.
här även kört ner till Österlen och hälsat på mina kära morföräldrar. mormor bjöd på lunch, och därefter pyste jag över till Sennerstens och körde Filippa till stallet där hon skulle visa sin sköthäst Madicken. där i hagen stöter jag på den häst som jag 15 år tidigare vann min första rosett med - Windy! jag var sååå nostalgisk!
igår red jag ut Babe för första gången på jättelänge. hon var som en jäkla bomb! trippade och dansade fram hela tiden. så fort jag visade vägen till fältet började hon bocka och hoppa jämnfota och det har hon bannemej aldrig gjort innan! aldrig. jag blir så glad när hon blir så glad.
mm så är det. imorgon är det ny vecka - SPÄNNANDE!
han där i mitten är världens bästa kille - min bror! så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0