as helpless as a child hiding from lies

här ligger jag i min himmelska soffa och grubblar. jag undrar varför jag ska envisas med att tro på att folk vill andra väl? varför ska jag envisas med att tro att folk har en gnutta integritet? varför envisas jag med att vara naiv och ge alla the benfit of the doubt? så förbannat klyschigt. men man blir inte bara besviken, utan också jäklit sviken. svek är den värsta känslan.
man kanske borde ta och säga ifrån, men va fan, det är vuxna människor som vet vad de håller på med så vad gör det för nytta? det är bara till att låta dem vara värdelösa skitar, men på avstånd. och jag vet att det finns värdiga människor därute, jag har sett dem. det är synd att de är så sällsynta, i hela mitt liv har jag bara stött på ca 5 stycken. dem är jag tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0