competitzione

alltså jag kan inte fatta det, jag har alltsåledes anmält mig till min första tävling på typ två år. jag kan inte förklara hur mycket jag längtar. iiihihihi! bara 105, 110 iofs, men det ska bli skojsigt ändå!
här har varit noll aktivitet pga av att tillvaron rent ut sagt har varit för jävlig på sistone. allt som har kunnat gå fel har gått fel. på ett rent praktiskt och ekonomiskt plan då alltså. har haft ca 14000 spänn i oförutsedda kostnader på 2 månader. tur att man är ekonomisk och sparar i glada tider. men det är likväl drygt, hade ju inte tänkt lägga de pengarna på skitsaker.
i övrigt händer här inget extraordinärt. utöver den måttliga mängden av mänskligt umgänge som jag helst hållt mig undan från pga mitt ogästvänliga humör så är det väldigt mycket plugg och häst, så jag har väl officiellt blivit en plugghäst.
men nu börjar jag se ljuset i tunneln. det är tur man har människor och ting runtom sig som gör en klad!
och min längtan till juni är olidlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0