spill my guts on the wheel

jesus vad tiden går fort. men det betyder ju bara att man har roligt, så det får man väl leva med! då ska vi se.
förra fredagen var ganska lugn. var hemma hos Pappa och ätade potfärs, himla gott var det! chillade lite, sen bilade jag in till Kristianstad och kollade på film och catchade-up med Max, Johan och Pernilla. jag och Johan satt mest och diskuterade Zeitgeist, vilket är en dokumentärserie som ALLA borde kolla på. gör det. försökte även pracka på dem den roligaste killen just nu; Kevin Bridges. hans show är galet rolig, jag har säkert sett den 10 ggr den senaste veckan men den är fortf lika rolig. dock var det ingen success eftersom han har väldigt bred skotsk dialekt så ingen annan fattade nåt. men om du fattar skotsk dialekt så är det verkligen att rekommendera. jaja, nog om det. i lördags var det kräftskiva hos Schack i Åhus och utgång på T-baren. vi donzade, ugglade, plankade och headbangade hela kvällen. himla roligt var det. i söndags flyttade jag ner till Lund för ett tag. besökte Malmöfestivalen med Linnéa. efter lite god pizza på V.E.S.P.A, lite öl på Harrys, lite karusell och lite Daniel Adams-Ray så var vi nöjda. skulle egentligen kolla på Maggio, men det började ösa regn så vi kapitulerade och åkte hem. på måndagen sen tog jag tåget till Jönköping för att hälsa på tjajorna. vi gick en runda på A6, fikade på Bageriet, hade balkongmys i solen, hade taco&vinkväll, gick en runda till Pipes of Scotland och bara traggade en massa. så som bara en grupp tjejer kan. i onsdags åkte jag hem till Lund igen och sedan dess har jag bara fixat en massa innan flytten till London. biljetter, ansökningar och tidsbokningar hit och dit. nu är nog det mesta fixat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0