road runner

söndag idag ja. fint det. har bara varit hemma en vecka, men det känns som en månad för jag har hunnit med en himla massa! sedan vildmarkssemestern på ravlunda skjutfält har jag besökt göteborg och liseberg med mina kära systrar och storasyskonen nevhage. attans skojsigt! vi umgås alltför sällan. på kvällen stannade vi till hos louise och ted i halmstad och inspekterade deras bo och dansade lite kinnekt eller vad det nu heter. fredag var en av de lugnare dagarna på senare tid. tog en runda på stan med min mor och sen var det kräftskiva i stugan i åhus. dä ä najs! av någon jäkla anledning beslöt sig mitt minneskort att radera alla bilder från kvällen, skittradigt. gårdagen ägnade jag åt att städa mitt rum och hemma hos pappsen. ratta lite gräsklippare och så. sen hängde jag med benne och johan till åhus igen för lite fest och utgång på m&m. jag hade roligt på festen, men sen började det ju pissa regn och benne blev nedslagen så jag fick åka in till akuten med honom så han kunde på sin läpp ihopsydd. stackars lille benne. men kvällen var inte så pjåkig ändå, fick träffa på ett antal ansikten jag inte sett på år och dar, och det är ju alltid kul! lyssna på WL och tjöta in på småtimmarna är inte helt fel det heller. och nu har jag packat om resväskan och befinner mig i min älskade lägenhet i Lund. ligger i soffan och väntar på att Linnéa ska sluta jobbet om en timme, wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0