rastlös och otålig

jag kan verkligen inte vänta på att hösten skall komma igång. för det första är det så förebannat tråkigt att vara ledig när alla andra jobbar eller pluggar. och har man ingen häst så har man inget att pula med heller. håller visserligen på att packa ihop lägenheten, men som de flesta redan vet så är ju inte packa en av mina starka sidor. för det andra är jag så mentalsjukt taggad på London. för det tredje kan jag längta lite efter vädret. kurra ihop sig i en mysig halsduk och varma skor på en solig och lite kylig dag med gula löv.
som sagt så har jag ju då inte haft så mycket att stå i. det jag har gjort är att luncha med Maja på Italia. (går jag ofta dit eller?) dricka mycket vin med Karin i hennes nya lya. fått iväg en massa papper. skickat papper fel. packat. tittat på Fair Game, vilket bara gjorde mig ännu mera säker på att det var Bush själv som låg bakom 9/11. varit på en shoppingrunda med mamma på Nova. och streckspelat ett spel på mobilen i flera timmar. ahhh kan inte hösten komma NU?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0