Lund

då var jag åter i nordost igen, har precis hämtat Lucas på fotbollsskolan i Vinslöv. nu sitter han och mekar med lastbilarna (surprise, surprise) och jag väljer bort att glo på Snurre Sprätt på TV:n.. i söndags mötte jag Linnéa på stan i Lund i det fina vädret. vi gick bort till Italias pizzeriadel och åt galet god pizza. får säga att den var godare än vanligt faktiskt! gött att bara sitta och tjöta och skratta med tösabiten! sen gick vi och köpte glass på den nya glassbaren Piccolo. de har den chokladigaste chokladglassen någonsin, såå god! och när vi gick där i Lund började mitt sentimentala hjärta banka igen. jag kommer sakna Lund. det är verkligen en mysig stad. min studenttid i Lund är över, hur hände det egentligen? kan inte förstå hur fort de två åren har gått! och kommer sakna min lägis. det var så skönt att komma hem till min lägenhet och sova i min säng. myh! men, det är helt sinnes hur taggad jag är på London just nu! kan inte vänta tills tiden är kommen alltså, det ska bli så förbannat roligt! aja. igår packade jag ner lite grejer i flyttkartonger, får ju bereda vägen för mr. Mattssons övertagande. sen styrde jag ner till Skegrie för att rida min Sparrow. alltså jag kan inte ens begin to describe hur roligt det var! jag bara log från öra till öra hela tiden. hon är så söt söt söt. men typsikt var ju att det började FETEREGNA precis när jag hade sadlat färdigt, så jag fick rida i ridhuset. men då passade jag på att hoppa banan som var uppsatt, så det gjorde inte så mycket. ae, det var så roligt. älskar det! innerligt alltså. idag körde jag mot Kristianstad igen, tog en runda på stan och fikade med Linda på Darins. gott! och nu är jag här i soffan och läängtar tills jag får hånga i mig kyckling med kantarell&cognac-sås! namnamnam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0