di di di di

kör ett litet snabbis-inlägg här. i tisdags var jag på en fete-mega-asrolig fest på österäng med kusse Hanna och en massa andra forna österängare. sånt ös var det alltså. har fortfarande ont i nacken efter allt dpnzande! förutom en massa dansande så spelade vi beer-pong och diskuterade politik och musik. kyyl! på onsdagen var jag ganska jättemycket bakis, så gick typ inte upp ur sängen förrän jag skulle köra bort till city of angels för att umgås med Lina och Chilla. åt lite tacos och så gick vi på bio och såg bridesmaids. den var faktiskt bra och rolig, så den är att rekommendera! och naturligtvis låg vi traditionsenligt uppe till in på småtimmarna och bara snackade. möjs! efter god bullefrulle stack jag hem till ignaberga, packade om väskan, körde till malmö för att fixa ett provisoriskt pass, körde till lund, kekade lite maud, traskade till laboratoriegatan, umgicks och spelade spel med migge och mastahp. om sex timmar ska jag upp, upp och ivääg på lite mer äventyr. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0