default

tjabbaaa, laddaren till min dator pajade förra veckan så här har det bannemje inte blivit någon uppdatering. orkar inte med att arbeta med en pc. kör en liten kort sammanfattning bara, så att jag är i sync med nutiden. sista veckan i Sthlm var väl hyfsad. jobbet var gött, hann färdigt med allt jag skulle och det var bara glada miner med kaffepauser på terrassen stup i kvarten. på fritiden hade jag dock tråkigt då min sambo emigrerat till Kina. och pga av lite andra omständigheter bortom min kontroll. men man ska väl känna att man lever ibland! sista dagen på jobbet åt vi avslutningslunch på Zink Grill, vilket var asgoott och såå mättande. det blev ju inte bättre av att det bjöds på tårta tillbaka på kontoret sen.. jag tror det bjöds på tårta eller någon form av bakelse var/varannan dag de två sista veckorna på jobbet, så det har jag covered för i år. och så fick jag en avslutningspresent, och sen var det dags att pallra sig till stationen. planterade mitt arsle på tåget kl 16.15. tåget lämnade inte stationen förrän kl 20 för att nåt jäkla kålahue klättrat upp i en kraftledning. så var hemma kl 01, bara 5 timmar försenat. men jag fick ju trots allt en gratis delicatoboll på tåget, så jag var inte bitter! under lördagen for jag och mutti in en sväng till Hässleholm och sen vidare till tävlingarna i Skyrup. det var trevligt. sen var det mexikansk afton på Emmeholm med Nygård och London-borna. riktigt sköj! men sen åkte jag vidare till Benne inne i Kwansta där det bjöds på en redit fin förferre! JISSES vad kul det var att hänga med de gamle godingarna igen! dock pallade jag inte stå i kö till Bånken som var det enda öppna stället i stan, så jag irrade rundor utanför istället. det är minst lika bra, man träffar ju på alla förr eller senare liksom. så hängde lite med Joel och Hejdesten, lite med Simon, lite med Linn och Andy, sen åkte jag la him! söndagen spenderade jag med mammut, Nisse och Cillen hemma hos mormor och morfar. Ängsbo är the best place on earth. lööööv it! käkade lite maud och god glass i Simrishamn. vad fasen har jag gjort idag? ahh just det! körde ner till Lund och Trelleborg en sväng för att hälsa på Sparrow och kolla till lägenheten. blev ju tagen på bar järning av polisen! tack och lov slapp jag bli av med körkortet för att mister policeman var en snäll snubbe! det var iaf hur gosigt som helst att pussa på mitt lilla barn igen. så gosigt. en milstolpe i mitt liv idag: käkat kantarellpaj - UTAN att pilla ut löken. de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0