swamped

idag när jag vaknade tänkte jag att det är ord och inga visor idag, jag har så mycket att göra. bläddrar igenom kalendern lite trivialt och upptäcker att nej, det är inte en uppgift till på fredag, det är tre uppgifter som ska vara färdiga till imorgon och jag har inte ens fått boken till ena uppgiften. NAHE! bara till att cylla iväg och köpa en svindyr bok för de sista mat- och bensinpengarna istället för att låna den som jag egentligen tänkt. fan att idiotlåntagarna inte kan lämna tillbaka böckerna i tid! happ, blir till att leva på gurka och frusen köttfärs tills pengarna rullar in. hoppas innerligt att det blir på freitag, annars är det K.Ö.R.T. annars ligger jag bara efter i två böcker och en övningsuppgift också. men är det liksom inte meningen att 7.5 poäng ska vara en mindre kurs än 15 poäng?! fatta att man läser parallellt liksom. nu har jag råpluggat hela dagen och är så nedrans trött i skallen. tur att man har hästen så man kan köra ut dit och bara koppla ifrån allt!
för övrigt kan jag inte ens beskriva hur mycket jag längtar till nästa vecka. bara bra skit! fast sen så längtar jag ju ännu mera till sommaren. har nog aldrig längtat efter något så mycket i hela mitt liv. kommer bli en fantastisk sommar tror jag! f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. WHOPPA!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

pengarna är redan här! du är räddad!

2011-04-21 @ 09:19:52
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0