påsken

påsken har aldrig varit en stor grej i vår familj. en kyckling står nog framme här nånstans om man tittar noga. fast jag har ju visseligen fått ett godisägg av pappi också, sneellt men chokladen brukar smaka skit. jäjä! i fredags laddade jag bilen och transporten och körde till nordöst. kan det inte finnas en kurs på universitetet som heter Tålamod i trafiken 30 p? Det värsta med sommarhalvåret är LÄTT idioterna i trafiken och insekterna. punkt slut.
i lördags var jag terrängdomare på påsktävlingarna i Gärds, det var kul. dock hade jag missbedömt vädret och sitta i shorts var sviiijnkallt! och jag har fått nån konstig bränna i nyllet, där endast pannan är brun för att jag suttit och försökt gömma mig i min tröja. fätt snyggt. men det var iaf kul, träffa lite kåmpisar och blu sugen på att själv starta fälltävlan. Sparrow hade tyckte det varit såå kul. om man hade tagit bort dressyren, det är absolut det värsta hon vet. Sen åkte jag hem till MastahP och chillade lite innan vi åkte in till Åhus för grill/förfest hos Schack. det var gott, trevligt och riktigt roligt! men sen tänkte vi att vi skulle prova på Depå för första gången, vilket var  ettdåligt drag. skit tyckte jag det var, men umgänge med homies från gymnasietiden lättade upp stämnigen. så jag blev nöjd trots allt!
igår satt jag mest ute i solen och läste i min kurslitteratur och observerade typiskt tonårsbeteende hos syster med vänner. dagens ungdom a.l.l.t.s.å. tyvärr har jag snart läst ut den ena boken, men jag vill inte att den ska ta sluut. den är så bra! sen var jag på middag på Nygård, lika gott och gemytligt som alltid. ingen kan laga mat som Kerran!
en stycken trött heest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0