mycket nöje

I torsdags färdades jag till Hufvudstaden. Där umgicks jag mest med Tabita, Rasmus, och Gulletusse.
Jag hade galet roligt, det var längesen jag skattade så mycket. Redan fem minuter efter jag anlänt hade jag ont i magen av skratt. Så ska det va! Det har inte varit mycket spex, utan mest möjs. Promenixat längs vattnet i Riddersvik, längs vattnet i Solna, busat med voffar och barn, ätit förbannat god mat, varvat vin och film på kvällarna, utstått familjemiddag, och slurpat öl i den finaste baren jag sett (glömt vad den hette, men det var en takvåning i en skrapa med utsikt över hela Sthlm). Attans fint har jag haft det. De fem dagarna gick på tok för fort och jag hade ingen lust alls att kila hem igen. Ett kärt återseende snarast möjligt hoppas jag på!
Nam nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0