London baby

HELL YEAH jag har fått ett erbjudande om att läsa Master of Laws i London! så in i helvetes fett nice! jag har inte accepterat ännu, vill se om jag får respons från fler universitet först. men alltså herregud, om det inte sätts några käppar i hjulet kommer jag alltså att flytta till London i sommar/höst. alltså FLYTTA. jag ska bli London-bo. kan inte wrappa mitt huvud around it. och tänk att jag kommer vara färidg om ett år istället för två, såå skönt! lite skrämmande är det också får jag erkänna. jag menar, vad jag förstått så är ju svenska universitet värsta barnskolan i jämförelse med engelska, kommer jag verkligen att klara det? lilla jag? galenpannan från sketna Önnestad? men man vet ju aldrig förrän man provat!
jag är så glad och så taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0