det går bra nu

eller ja, det indikerar på det iaf. inget är ju hugget i granit som Linnéa skulle säga. här låg jag i soffan och gluttade på Project Runway när ett okänt nummer ringde. "hej jag heter bla bla och ringer från ett företag som heter bla bla(...)" där slutade ju jag lyssna eftersom jag trodde det var en säljare igen och jag kände ett starkt begär av att avfärda honom snarast möjligt. men ack vilken tur att jag inte har förmågan att vara så otrevlig mot folk, för snubben ville ju boka in en intervju med mig! han tyckte alltså att jag verkade passande som trainee/investeringsrådgivare hos deras företag! jaja, alltså det är ju bara en intervju, men jag är nog så glad ändå! vi får la se hur det går. jag har aldrig varit på intervju innan. vad ska man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: cilla

Defenitivt inte dina randiga shorts.

2011-04-05 @ 18:07:55
URL: http://annacecilianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0