upp

Nu har jag äntligen köpt en ny kamera! Den är så fin. Så nu kanske det kommer upp lite bilder här igen. Annars är läget faktiskt ganska tiptop. Den största sorgen har nog lagt sig lite nu. Och jag har gått vidare från världens sämsta dump. Varför kan inte folk bara prata klarspråk? Aja. Och äntligen är vardagen fylld med en massa aktiviteter. Eller ja, det var ju lite överdrivet men jag har ganska mycket att se fram emot nu i höst och vinter iaf. Och plugget är omfattande och kräver en massa tid varje dag, men det är intressant och kul så det är inte så betungande. Lite lunchade och shopping lyckas jag också hinna med då och då. Och så är jag ju helt uppe i valet också! Folk börjar tröttna på alla debatter och sånt, men jag är lite ledsen att det snart är över. Jag äälskar debatter och utfrågningar. De är de enda TV-program som skrivs upp i kalendern och som jag annars kollar på play, med eller utan sällskapets consent. Har fått förslaget att aktivera mig politiskt några gånger, men jag inser mina begränsningar med att vara så fruktansvärt otålig. Det visar sig nämligen också i mina diskussioner. Ja så det enda jag kan göra är att beordra er att rösta på ALLIANSEN! De äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0