take a walk on the wild side

Gillar inte riktigt att jag har varit M.I.A här. Har ju inte ens diskuterat valet! Men det har varit för good causes. Jag har pluggat som en jefla hest. Lägger dock fortfarande efter, fast det gör också alla andra 5 peeps i min klass. Sen så har jag också kalasat. Förra helgen drog jag till K-stad där Mastah P hade utflyttningsfest. Det var kul, vi tramsade med lekar och häst(ar). Men sen blev vi stuck på Hessle då det var packat i kön till the Bånk. Inte fy skam, fick ju bonda med de gamla goa hockeynördarna från forna tider. Fint. Söndagen var sjukt sleten, vilket passade bra till valvaka hemma i suffan. WOOP WOOP, bra gjort Alliansen! Men pinsamt med SD i riksdagen. Vilka airheads. Jag skämdes å partiets vägnar när de började heja med hockeyramsor på Jimmie Åkesson. Det säger ju allt om vilka som är anhängare till SD. Killar som går runt i stora hoodies och har demon- och/eller tribaltatueringar, har en Volvo som det dessutom står "Volvo" på på vindrutan i fula bokstäver ifall man skulle missa att de kör en 240 med extra ljudligt avgasrör, blir gång efter gång fortf fascinerade av röken som uppstår där gummi friktioneras med asfalt, och glöm inte heller att de inte har ngn utblidning för att sånt är ju bara tamsigt, och höjden av bra musik är trance och techno. Det är ganska ironiskt att de vill ta bort bråkiga invandrare när de själva är minst lika stökiga och ger blanka fan i polisen. Så jäkla tramsigt.
Igår var jag iaf på Helsingkrona med Linnéa och halva Förenta Nationernas manskör som dessutom sjöng vackra serenader för oss. Alltid lika förbannat kul att go crazy till 90-talshits och hetsshotta fulsprit och punsch i en skrubb på AF-borgen. Lyckad kväll alltså! Och ikväll blir det Malmö, tjoho!
t

Kommentarer
Postat av: Anonym

SD är såna som åker i bussen på helgkvällarna som man bara väntar på att busschafören ska kasta ut.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-09-27 @ 17:13:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0