nystart

Idag var första dagen i skolan för denna terminen. Som jag var stoked! Det kändes så bra att traska upp till EC i det fina vädret. Trots att jag var sen som fan, kom ju på i sista minuten att den akademiska kvarten inte gäller när det är upprop.. Och lite vemodigt var det också trots allt, hur skulle jag klara mig utan min vapendragare Karl-Henrik? Men som jag förutspådde så överlevde jag utan honom, och 25% av den nya klassen var till min förvåning folk som jag kursat med förut. Dvs 2 pers av vår klass på 8 pers! Jisses. Det blir väl nog genmytligt och bra, för de verkar faktiskt trevliga hela högen. Vilket är förvånansvärt för vi befinner ju oss på EC.. Nej, jag har inte fördomar?! Dock lär det ju verkligen märkas om man inte dragit sitt strå i stacken (eller vad det heter) så det gäller nog att plugga på så det står härliga till. Vilket jag för övrigt har gjort idag. Vi fick över 200 sidor att läsa till imorgon, varav hälften på engelska och 7 övningsuppgifter som dessutom skulle lämnas in skriftligt. Puh, ingen mjukstart här inte. Men jag tycker det är toppen iaf att skolan är igång för det är så jäuvla ruoligt! I löv it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0