keep bowlin' bowlin'

Efter ett tappert försök att återhämta mig från fredagens bravader var det bara att ta sig i kragen och bege sig ut på nya äventyr igen. Bowling i Malmö med Mastah P och The Boyzz var det som gällde då ja! Det var bra att vi hade förferrat hos Mården innan, för ja, jag sög som vanligt och det hade kunnat bli riktigt dålig stämning. Jag förstår inte varför det ska vara så förbannat svårt att få det förbannade klotet att rulla rakt fram!? En strike blev det iaf och jag kom inte sist trots allt. Sen gick vi ut på Babel. Det var sådär. Det var soulkväll och det kände jag mig inte så hemma med och folket var com si com ca. Men vi fick iaf träffa Elvis sonson.
Imorse åkte mamma och systrarna ner till mig för att hälsa på. Vi tog en promenix i Lund och åt lunch och körde sedan till Entré och checkade läget. Och nu ska jag lägga mig i vågrät läge i soffan och kolla på stand up. Det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0