hälg

efter seminariet i fredags skyndade jag mig iväg till stationen för att ta tåget till jönköping. tyckte det var dags för byte av scenery och att snacka skit med töserna. fredagskvällen var relativt lugn, vi beställde hem libanesiskt och drack ganska mycket vin. gott vin dessutom. lördagen segades igenom med plugg och matlagning med Elin som är en prima chef må jag säga. happ, sen ville jag och Malin ut och svira men eftersom ingen hade tid att slösa tid på att ha kul pga skola, så fick vi spatsera till en korvfest. sen drog vi till slivers där jag spatserades för fulla muggar. en kul kväll med andra ord. välbehövligt för min del. söndag blev det möjs med pajasen Hanna på besök. halva söndagen spenderades naturligtvis åt att resa för att tåget antingen ska stanna vid varannan jäkla gatsten eller för att sj alltid är så jäkla försenade. funderar de aldrig på att göra nåt åt problemet?
jag måste köpa ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0