clarity which clouds my mind

Vilket förbaskat fint väder det är idag! Tog en omväg hem från skolan bara för att kunna mysa lite extra i solen. Det är sådana här dagar jag saknar att ha Snuttan hos mig. En alldeles ypperlig dag för spring och stoj i skogen och kanske hoppa över några stockar. Myh. Men nej, nuförtiden är skolan prio ett. Inte nog med att jag ska hinna göra alla övningar vi får varje vecka, och läsa ut de två biblarna, nu är det ju också hög tid för att bestämma vad man ska skriva om i kandidatuppsatsen. Skitsvårt! Jag tycker jag har funderat nu i ett halvår men kommer inte på nåt bra. Någon som har en bra strategi för att hitta fram i uppsatsdjungeln?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad är det du pluggar, i vilket ämne tar du examen?

2010-09-29 @ 13:27:24
Postat av: Svar till Åsa

Hej! Jag läser affärsjuridik, och kommer ta en fil.kand i aff.jur. Problemet är bara att det är ett så himla brett område, så jag kan i princip skriva om vad som helst inom allmän förmögenhetsrätt. Det är svårt att välja!

2010-09-29 @ 14:54:33
URL: http://fiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0