spamalot

Familjen Nilsson med tillbehör begav sig på äventyr igår kväll. Först chillade vi och åt god kyckling hemma hos kusin Jens. Sen var det då dags var musikal. Generellt sett så är jag inte så mycket för musikaler, men denna var ju kul så det gick ju verkligen an! Johan Glans är så jäkla rolig, även när det inte är meningen. Hans kroppsspråk och minspel är helt oslagbart! Men annars måste jag nog medge att det inte hade skadat om jag gluttat på Monty Python-filmerna prior to the show, för de andra verkade skratta hårdare än vad jag gjorde. Aja, helt klart bra iaf, de två och en halvtimmarna bara flög förbi. Men där tog inte showen slut! Som vanligt med the Nilssons family spexar vi vidare med sång, bus, och P3-komik- och HippHippimitationer. Sen varvade vi ner med Kerrans äppelkaka och musiktävling hemma hos Jens. Ännu en toppenkväll!
Det sägs att detta var en slump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0