paartääj

Lite tentaplugg och mycket party. I torsdags hängde jag med Johan och the dudes på tentafest på Penthouse. Första gången för mig där och det var klart godkänt. Bra musik, dock aningen trångt för min smak. Men det var igång till morning after dark, var ju fasen inte hemma förran kluckan suu på morna. Sweet! Totally! Och igår var vi och kollade när Andy spelade handboll. De vann som tur var, annars hade det inte varit kul att hänga med honom. Sämre förlorare får man fan leta efter. Men man fick inte se honom spela så mycket, han var markerad heeela tiden. Trevligt med lite underhållning och spänning i vardagen iaf! Sen åkte vi fyra hem till mitt och kekade pizza, spelade spel och kickade charader. Lite Herkules och horsezone och allt var biffat. Jag har så roligt hela tiden. Det är så roligt.
malliga vinnare dirtin it off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0