kurrikurr

idag har varit a-game. uuunderbart väder! tycker den svala temperaturen och sköna solen är världens bästa combo. på med haldsuken och mössan på morgonen när man traskar till skolan. bara kurra in sig i garnet. sen så kom Pernilla hit med sitt flyttlass och lade beslag på mitt hem. efter en liten shoppingtur och mat på Cafe D'Italia gick jag hem och drog på mjukisdressen och kurade ner mig i soffan med täcke och godispåse! så fruktansvärt nöjd efter en nap på sisådär två timmar. i helgen skulle jag egentligen kolla när Tuss och hennes nya ägare skulle tävla för första gången, men får hoppa det eftersom det krockar med andra planer. typiskt. jag saknar min Thuuuss. iaf att hoppa höga hinder med henne. det var alltid en upplevelse. det är här är från vår sista dag som ett Team, som Oss. sorglig dag.
Busiga Poppiplopp har skadat tassen, så istället för en ridtur blev det en massa tröstmatande med äpplen. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0