internationell affärsjuridik

Har haft hemtenta i det sedan i tisdags. Det kändes bra på tisdagen när jag svarade på första frågan. Jag kände att den kunde jag, den prickade jag. I onsdags då jag jobbade med fråga två kändes det plötsligt piss för jag kände mig helt vilsen och visste inte rätsidan på nåt. Igår var det verkligen skit, sista frågan som jag ändå trodde att jag skulle kirra ganska lätt var svårare än jag trott och jag kände bara för att sätta mig ett hörn och vagga fram och tlllbaka och slita av mig håret. Jag var tom tvungen att ringa kungen på pep talk; pappa. När jag äntligen var hyfsat färdig klockan 24 och ska läsa igenom svaren så märker jag att ena svaret raderats. Jag dog för en milisekund. Precis samma känsla som sekunden då jag insåg att jag skulle bli påkörd. Så det var bara att börja om från början och sitta uppe till halv fyra. Så det svaret blev också piss. FAN! Bara till att hoppas på att det bär istället för att brista. Ikväll har mamma bjudit mig på min favis (lax) som lite plåster på såren och i helgen ska jag njuta av min "frihet". Måste ju hitta nåt att skriva om på kandidaten som börjar nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0