bästa höst

Alltså underbara höstväder! Jag gillar temperaturen och solen lyse verkligen med sin närvaro! Så skönt är det. Och alldeles ypperligt för mys med min söta pålle. Så igår hade vi en heldag med bara pyssel och en massa gos. När jag gick ut till stallet i de vita ridbyxorna så bara kom saknaden av tävlingslivet som en käftsmäll. Fan vad jag saknar det. Jag bara tänkte vafan håller jag på med, det är ju träning och tävling som jag verkligen älskar. Men sen så är livet utan hästarna också skitkul. Och det är så mamma säger, allt har sin tid och man kan inte äta kakan och samtidigt ha den kvar. Kaka! Jag tog i all fall Sparrow på en liten hopprunda på terrängbanan. Hon verkar sakna det lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0