101010

maxat chill idag. har kollat på VM-hoppningarna. vilken skräll! och stackars Pessoa. och den där Hickstead, vilken häst! jag längtar till jag skaffar mig mitt hoppstall och stuteri, hah! den här helgen hade jag tänkt att jag hängivet skulle ägna till läsande, men ack vad fel tänkt. efter alla bravader igår var jag sjukt irriterad och trött. Mastah P kom hit och försökte pigga upp mig med en godispåse och allmänt soffmys. men jag var inte mottaglig utan somnade lite halvt i soffan nären  dokumentär om nanopartiklar var det skojigaste TV kunde leverera en lördagskväll. mitt i allt konstaterade jag att vi nog aldrig spenderat en lördag så här. så vi testade om vi var sugna på annat, vi tog varsin cider och satte på en partylåt. och javisst, vi var ju sugna! så då var det att dra av sig raggsockarna och mjukisbyxorna! St. Michael levererades hit och toppstämningen var ett faktum. det spelades TP, kort och shottades. sen drog vi till Mynta och hade riktigt riktigt roligt! inredningen fick till och med sig en liten smäll när vi studsade runt på dansgolvet. jag älskar att vara ute med Pernilla och let loose! vi har fantamej aldrig tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0