times are a-changin'

ooooch där avgick Mona! wohoo säger jag som äntligen slipper höra på hennes sövande stämma och arroganta ansikte med det hånfulla uttrycket hon kör med då och då. jag tänkte skriva leende, men det har jag nog bara sett en gång. ska bli spännande att se vem som tar hennes plats och hur det kommer utspela sig! men det får ju vänta ända till mars. aja, det är PÄNNAN! jag måste sluta köra med versaler.
annars då? jooo joooo roligt å roligt, grisar ska inte ha roligt. nejmen igår körde jag hem nisse som har varit med mig här i veckan. och då passade jag på att spendera lite quality time med lillasyster. vi åt kinamat, knaprade på lussekatter och knäck medan vi hade ett litet filmmaraton. det blev en väl blandad kompott: disney, skräckfilm och en avslutning med dokumentär. lite otippat kanske med dokumentär på en lördag kväll, men jag bangar aldrig dokumentärer. speciellt inte när det rör politik. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0