rock at sea

I fredags to vi en road trip till Sthlm för att attenda Rock at Sea. Ditresan gick väldans fort kändes det som, men det är tiden går ju fort när man har roligt. Och i det här fallet passade det bra att jag gillar tidsmarginaler; vi missade avfarten till P-huset vilket resulterade att vi irrade runt i Sthlm innerstad i en extra timme. Tror vi körde förbi slottet fem gånger. Men till slut kom vi fram, precis på minuten. Ja sen var det ju bara fest för hela slanten. Kul var ju att Benne blev tagen för smuggling, trots att vi tjejer passerade utan problem med minttu, captain morgan och en massa cider. Under kvällen/natten var det ju att traska runt och konversera med de andra människorna i vår 30-pers stora grupp. Var såå nära på att kunna byta till mig ett par glittriga Converse. Tjaa, jag och Sandra gick och la oss klockan sju på morna' så lördagen ägnade jag mig mest åt att däcka från och till. Vi åkte hem till Bennes lägenhet, beställde pizza och kollade på Ricky Gervais nya show. Vi vet då hur man spenderar en lördagkväll i Sthlm! På söndagen var det till att pysa hem till verkligheten igen. Helgen gick alldeles för fort! Men attans, vad kul jag hade.
Idag har jag suttit på UB och pluggat/jobbat, och det är det jag mest kommer att ägna mig åt nuförtiden, så har inte så mycket att blogga om. Myh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0