legendary

vilken kväll alltså. så förbannat roligt jag hade igår ALLTSÅ. först var vi på Nygård och drack och åt riktigt gott. Kerran är en riktig fena på att laga mat. sen for vi till Winsleaf för att fira allas våran Benne för att han fyllt hela tjugotre år. massa tacos, musik, busande och ett ruskigt trevligt sällskap. jag gillar mina vänner. därpå åkte vi in till T-baren och dansade loss. där har man alltid roligt, jag har nog inte spenderat en enda tråkig kväll där. ett oväntat möte från svunna tider tillsatte lite extra krydda på tillvaron, och nödvändiga konfrontationer återställde balansen. önskar jag hade bilder, men mitt minneskort på 2GB kan tydligen bara lagra typ 5 bilder nuförtiden.. it's a bolax.
och nu kan jag återanvända min bil, en utomordentlig plan håller på att förverkligas och jag är bara sååååå KLAD! dididiiidididiid ididid did di id ala ladi la :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0